Nur Atirah

 Banner

Wednesday 5 December 2012

will you ?

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

aku tenggelam lagi . ye ke ? larut , terus ke dalam . jauh dari dasar . siapa nak tolong ? sendiri mau ingat la . tapi aku sendiri yang bersedia . cukup preparation ke ? ntah . 


perlu lagi pelbagai persoalan ? aku juga tak tau . kadang2 , bila aku dah serious , dia start nak jauh sikit , then menguji aku . bukan aku tak suka , tapi rasa macam main2 plak . sentap tak ? ambil hati sikit la .


but its okayy . sakit itu mungkin sekejap . tak perlu lama . then , kau mula tanya 'will you?' . rasanya bukan pertama kali kot . cuma sebelum tu aku belom pasti . but now , vice versa .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

Unknown said...

salam..br pertama kali ke sini.br follow sini.ermm pada puteri, kita kena yakin diri, usaha sebaik mungkin.kadang2 kita lambat dpt respon..tp hasil usaha kita pasti dia mendekati kita semula.yakin diri okey

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH