Nur Atirah

Tuesday, 26 February 2013

Accident , tapi alhamdullillah selamat .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


waaa , nak nanges bole tak ? ni semua berlaku petang tadi . tetibe jatuh . naseb baik tade ape2 . tade la teruk sangat . calar pon sikit2 je . tapi dalam hati ni tetap sedih ! =,=

niat baik nak g pejabat pos sebab nak bayar bil elektrik . tira bawak moto je . naseb baik masa tu tak bawak laju . yelah , tu pon sebab nak masuk selekoh . berderai handphone ku di jalan ! wahahaha .

naseb baik masa tu tade orang . segan tu satu hal . lagi satu, buat nye kena lenyek hp tira tu , mau nanges kuat2 ! hihi . cepat2 tira patah balik , pungut . 

haa , tu nasnaseb baik hp tu yang accident , kalau tira ? kihkih . hmm , adek tira balik sekolah tanya "kak , tadi kau g ayer kuning , lepas tu beg duet kau jatuh kan" . grr , bila masa plak ?? hp yg jatuh ade lah . hihi


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Kathy Rbain said...

wah...hati2 sis..

nini said...

Alhamdulillah selamat....=D

cik amal said...

ya allah..naib baik xde pape :)

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH