Nur Atirah

Tuesday, 27 August 2013

tira Jatuh motor tadi !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


betul ke idak ni . start mula petang tadi bil api dengan air dah sampai masanya nk ketuk umah tira mntak bayar . haha . wan pulak jenis , kalau dapat bil je , mesti kena bayar cepat2 , takot kena potong . so , disebabkan adik tira tak bawak motor pergi sekolah , tira dapat la guna nak pergi air kuning sebab nak bayar bil kat pejabat pos .


masa pergi singgah kejap umah mail nak pinjam helmet . haha . saje malas nak pakai helmet mula2 . balik tu , mail lead tira bawak jalan shortcut . tira tak pernah lalu situuu . dalam pada tu ,mata tira masuk ulat kott . pedih . dok gosok2 mata , tangan sebelah press mminyak . last2 , tergolekkk . haha .


mail plak dah jauh nun depan . tira jerit panggil dia . cepat2 dia datang kat tira balik . haha . nasib baik tira takde pape sgt  . motor je calar sikit . selalu kalau calar2 , adik tira dah memekak dah . seb bek kali ni selamat . muahaha

ni bukak gambar tira . hehe . saje je buat hiasan .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

Isabel Diaz said...

Kalau saya, terus trauma dari naik moto. Heheh.

beta kupu said...

nsg baik xde pape....alhamdulillah

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH