Nur Atirah

Sunday, 22 September 2013

hari malas sedunia

Assalamualaikum .
Apa Khabar !




bagus . sangat bagus . hari ni malas seduniaaa . ehh , korang rajin eh ? hehe . tira ni main sebut je . actually hari malas bagi tira sorang je rasenye . sebab ape ? sebab malas update blog . no point to update . tu yang malas . leka dok tengok movie korea jee .

assignment langsung tak buat . dasar malas kan ! hehe . tapi tira dah buat tak lepas isyak . rajin kan ? hehe . tak update sehari ni , ape lah dah jadi dengan pageview hari ni . menurun ke ehh ? kejap lagi baru nk g tengok account nuffnang tu .

dear nuffnang , please mengerti . tira ni busy sikit . hhehe . kalau lah nuffnang mengerti kan . merepek je tira ni . kihkih .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

piqa da bajitos said...

tapi rasa mcm hari sibuk sedunia rini..hehe

Nadia Johari said...

buat asgmnet pless..hehe

Cikgu Norazimah said...

tapi CN lak ari sibuk sedunia sebab seminggu berkursus ! hehe

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH