Nur Atirah

Tuesday, 3 September 2013

Makin susah pulakk ..

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

hmm . sejak beberapa hari ni , makin susah pulak mak nak makan . selalu nya oke lagi kalau nk telan . sekarang , makin payah . kesian tengok mak . bila susah nak makan , mak jadi tak nak makan banyak . sedeh lah .

mak dah lah kurus macam tu , kalau tak nak makan , nanti jadi macam mana ? hmm .  kalau minum , mak memang guna straw . tapi nak sedut air tu pon susah . kadang2 , tira cakap , pelan2 , tarik nafas mak . hmm . nasib mak macam tu kan . kalau dapat makan sendiri tu pon jadi lahh .



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

kinah said...

sabar ye tirah, pelan2 pujuk mak tu

Ain Syima said...

mak sakit apa ye ??
semoga mak awak cepat sembuh . .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH