Nur Atirah

Saturday, 21 September 2013

Rindu adik-adik

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


tengah bosan2 tue , tira dok belek gambar dalam lappy ni . tup , nampak satu video plak . play ! alahai , adik2 gua weii . nak share , tak ley plak sebab diorang tak pakai tudung . hehe , maklum lah . dok menyumbangkan suara dalam rumah .

tengok sampai habis . dok nyanyi lagu firman -kehilangan tue . si adik wat muke comel dia . adoiii , rindu seyy dengan diorang . sayang kau adik2 .


Ya Allah , Kau peliharalah mereka . berikan kesihatan yang baik untuk mereka . jauhi mereka segala bencana . Kau permudahkan untuk mereka mencapai apa yang dihajati . sesungguhnya mereka anugerah terindah kau ciptakan untukku berada disamping aku . amin .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

t.a.t.a said...

bagus tindakan tu. kalau pamerkan juga yang tak bertudung, setiap saham akan tertulis dalam buku.

siti zahara said...

suka kata2 tu..rindu itu kurniaan Allah..=D

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH