Nur Atirah

Saturday, 7 September 2013

sakit dah tangan gua .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


MasyaAllah , masuk je rumah baru ni , macam tongkang pecah ! sebelum ni , budak2 intersesi yang masuk . bilik air kotor , dapur bersepah , sampah lagi ,adoii . ni kalau mak mertua tengok ni , cancel jadi menantu ! hehe .

so , tira tadi pakat2 la ngn member rumah nak bersihkan rumah ni . dengan rela hati nya tira sendal bilik air yang kotor tu . kalau tak , geli nak mandi . adehhh . sakit dah tangan2 ni kerana menyental dengan segeram hatinyaa . hehe

ini nak mintak urut , manja2 dengan housemate , mesti dapat . kihkih . esok nak keluar beli barang rumah . so , nantikan rumah cantik kitorang . hehe


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Lina Zainal said...

its back to school again kan tira? well good luck..the class is starting tomorrow, I'm so going to freak out right now..huhuhu...

Norhasniza Khalid said...

semoga semua urusan tira berjalan dengan lancar ye dear..

Khir Khalid said...

Well done.. semoga sukses ye :)

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH