Nur Atirah

Thursday, 3 October 2013

gym.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

sekarang 5.17pm . baru je habis kelas Accounting information system (AIS) . belum sempat habis kelas , roommate tira , zura , dah ajak g gym . gym ? adeh , tak boleh . nak kena rehat untuk training malam ni . malam ni lagi sekali kena pergi lendu .

tapi actually bagus jugak pergi gym kan . semester belum sempat lagi nak g gym . dekat je  kat UTC tu haaa . zura dah pergi dah . tinggal tira sorang je dalam bilik ni . kejap lagi nak gym atas katil je . hehe


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

Chot said...

haippp..bgn2 jgn mls2 g gym..nnt besar montot je

Yumida Huda said...

beznye klo tmpt gym dekat dgn yumida
nak jugak pg ni

Khir Khalid said...

Mmg syok pergi Gym lepas tension penat study & bekerja kan.. :)

memmetlenggeng said...

bagus selalu pergi gym, bagus untuk kesihatan

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH