Nur Atirah

Thursday, 17 October 2013

Nomad - Tetap menantimu

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


sekarang dah pandai main lagu ni . dok rakam dengan adik2 . tak nak upload . nak share chord je . hehe . senang sangat and enjoy :)

Intro: Am G C Am G C Dm F G C
C F
Aku menyedari telah jatuh cinta
G C
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
A Dm
Terasa bahagiaku mencintaimu
F E
Walaupun kau belum mencintaiku
A Dm
Aku di sini kan selalu menunggu
G C
Yang selalu ada di setiap waktumu
E Am F
Slalu menanti jawapanmu
Dm G C
Untuk cinta yang terakhir
G Am Dm G C
C F
Semakin ku bisa untuk menyayangi
G C
Semakin ku bisa untuk mengerti
A Dm
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan
F Dm E
kan ku hapus semua menjadi indah Hoo…
A Dm
Tak akan pernah hilang rasaku
G C
Cinta yang membawa dalam hatiku
E Am G F
Bagai mata yang tak terpejam
Dm G C
Aku tetap menantimu
G Am Dm F E
A Dm
Aku di sini kan selalu menunggu
G C
Yang selalu ada di setiap waktumu
E Am G F
Selalu menanti jawapanmu
Dm G
Untuk cintamu
A Dm
Tak akan pernah hilang rasaku
G C
Cinta yang membawa dalam hatiku
E Am F
Bagai mata yang tak terpejam
Dm G C G A
Aku tetap menantimu …hoo
Dm G C A
Aku tetap menantimu ..hoo
Dm G C
Aku tetap kan menantimu
G Am Dm G C

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH