Nur Atirah

Monday, 14 October 2013

warna hijau .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


warna peberet korang ape ? kalau tira , tau tak warna ape ? hehe ,dah terang lagi bersuluh kan . opcoz la warna hijau . kalau boleh , suma barang nak warna hijau . kahkah . contoh , macam belog tira ni kan . sejarah kenapa tira suka warna hijau ni . sebab ..... ehh nak tau ke ? hehe

okey , sebab dia masa sekolah2 dulu , tira tengok masing2 suka warna tu lah , warna ni lah . macam warna peberet diorang lah kan . tira pun terpkir , tira ni takde wara peberet ke . then tira decide nak suka warna hijau . sebab tira pandang alam sekeliling kita ni , pkok2 warna hijau suma . 

contoh kalau bangun tidur , cube korang terus pandang pokok kat luar rumah , kompem , wata korang segar . tak caya ? cubalahhh ! benda ni tira alami sendiri .  then start dari situ , hijau adalah warna kegemaran tira . 

 powerbank pun nak hijau !
 ni doodle tira masuk segmen aku dan gitar

okey tudung tu feberet tira .

ni casing handphone tira . ofcoz hijau . hehe


korang warna ape plak ?

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

cweet pinky said...

hahaha , salam singgah , bukak blog CP , tengok warna apa , ahahah , tuh la warnanya , tapi rasenya takyah bukak blog kowt , tgk nickname blog CP pown dah taw kan :P

CP - cweetpinky

Asha Lya said...

kita plak suka warna purple n biru laur ;)

Yumida Huda said...

yumida ske kaler pink
sesekali diselitkan jugak kaler hijau. stereo headphone kaler hijau

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH