Nur Atirah

Wednesday, 26 February 2014

Hari ni Rabu ..

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


Bosan punye pasal lah ni . Saje je nak bagi tau hari ni rabu . Ekeke . So , adik adik balik lambat hari ni . Hmm , teringat zaman sekolah dulu , hari Rabu yang pasti ! sebab malas nak g koko , balik sekolah jalan kaki . 

Jarakk sekolah ke rumah ade lah dalam 6km . Peh peh pehh . Haha , sebabkan nakal la , tetap gak balik tu . Tapi dalam tengah tengah jalan kaki tu , ade lah orang yang baik hati tumpangkan kitorang . Ekekek . 

Mase tu da jalan dalam 2km kot . tira dengan geng tira laaa . dalam 4 orang . nakal tak ? kongsi la cerita hari rabu korang . hehehe .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

bila hari rabu akak tak sabar nak tunggu weekend...he he he... akak klik mekdi nuff satu untuk tira...

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah di hari rabu...hari ini hari RABU bz sangat2 dkt ofis tdi...skrg dah kat rumh bru dapat buka laptop...hehe..

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH