Nur Atirah

Friday, 7 February 2014

masalah adik adik

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


ni keje adik adik la ni . wat orang gelak jekk . aisehh . wan ceritaaa masalah diorang nak pergi kedai .


ini budak wan suruh beli susu , bila balik dibawak nya ubat nyamukk . HAHA .


budak ni pulak , wan suruh beli gulaa , dibawak balik susu . bila ditanya kenapa beli susu dikkk ??? dia jawab wan la suruh tadi . hahaha .

masalah adik adik tira . kenapa tah diorang ni . tetibe je . selalu tak pulak gini .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

6 comments:

Kisah Si Dairy said...

mesti masa wan cakap tu dia fikir ke lain...hehehe...

Asha Lya said...

mesti gara2 tak fokus apa yg kena suru ;)

Nur Atira said...

@Kisah Si Dairy

haha , ye agak nyee

Nur Atira said...

@Asha Lya

hehe , sebab nak cepat cepat g kedai agak nyaa

puteraduyong said...

banyak berangan la tu kan ... ;)

munirah rahman said...

diorang pening tu.. haha

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH