Nur Atirah

Tuesday, 25 March 2014

Al fatihah untuk MH370

Seperti yang semua sedia maklum. Semalam PM kite da pun mengesahkan yang flight MH370 tu berakhir tragedi di lautan hindi. Sape yang tak sedih. Even tira sendiri sedih. Apetah lagi keluarga yang berada dalam flight tu kan.

Tapi, kalau dah ketentuan , dah takdir, nak wat camne. Tp rasenyaaa, banyak persoalan disebalik kes ni. Hmm. Allah jr yang maha mengetahui. Kalau lah dapat kotak hitam tu... insyaAllah, pasti dapat tau jawapannya sikit.

Al fatihah utk mereka semua.

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Khalil Hashim said...

Semoga ahli keluarga mangsa kuat menempuh dugaan ini. Moga kotak hitam dapat ditemui dan mengungkir keadaan sebenar yang telah terjadi

SyamimiNazifa said...

al fatihah :'(

Intan Saffyna said...

hii,singgah follow awak :)

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH