Nur Atirah

Saturday, 3 March 2012

BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU…

Assalamulaikum .




kalaulah tira ade duit , teringin jugak nak gune ultrabook ni kan . now , ben ashaari tanya tira , kalau tira dapat ultrabook tu camne ? huh ? ben nak bagi tira ultrabook dia tu ke ? hehee . -perasan pulak- tapi la kan , kalau tira dapat , syiokkk tuhh . lappy tira sekarang boleh bagi adik tira .


adik tira tak payah susah2 nak beli lain . ye dok ? hik . hik . ringan , nipis , kualiti jangan tanye . baikk punyeee !! tapi , ultrabook tu takde CdDRIVE , bagi tira kalau rase nak complete kan PC tuh , boleh je letak kan . kalau tak mau , tak tau plak tira kan . heee .


p/s : ohh ultrabook !
^,^

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

5 comments:

Pka Rahim said...

hi!

singgah dari segmen abg ben.
jom singgah blog sy pulak.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

terima kasih :)

Eyqa Hasnan said...

eyqa datang dari segmen yg sama :)

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-tanya-aku-kalau-aku.html

Mieya Atiera said...

Mieya singgah drpd segmen pakcik beng
http://budakshumort.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

9n0L4 said...

singgah intai² kawan satu segmen. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

ZaroL said...

Wahhh...best la kalau dpt kn. Tiap2 hari nak buka lappy. hehe. Nak sama dgn brader ben la cegini. =)

Jom singgah2x ^__^

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH