Nur Atirah

Saturday, 3 March 2012

Segmen : Aku Ada Blog

Assalamualaikum .
hai ~




korang ade blog ? eh tentulah ade kan . kalau tak , camne pulak boleh mengupdate2 ni  . ye dok ? hehe . tira pon ade ! hik . hik . macam pepatah tu cakap ape . sudah terang lagi bersuluh . cewah . ntah btol ntah tidak ayat tuh . ^.^


so , kat dalam blog nama samaran pon tira jugak lah . susah jugak lah kalau tira reka name panjang2 , orang lain pon susah nak sebot . kan2 ? hehe . name blog tira pulak cincin permata . kenape cincin permata ? entah lah . ni name dari fesbuk sebenarnye . ade lah kesah yang tersirat disitu . muehehehe .


link blog tira http://itsmetira.blogspot.com -follow , jangan tak follow- :) . now usia blog tira belom pon sampai satu tahun . tira start berblogging 27/5/2011 . jom lah jadi kawan tira . hehe . -sudikan diri ye- oke . tata~


p/s : hai kamu dan kamu
^,^

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

::CIK LYNN:: said...

slmt bsegmen...=)

tuto nk wat shout tu ke? or hide shout 2? bleh try tgk kt http://www.lyssasecret.com/2010/12/tutorial-hide-shoutbox.html

yg cik lynn nya mmg skli ngn tmplate...

Pka Rahim said...

hi dari segmen yang sama.
jemput singgah blog pka ye.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

terima kasih! :)

Anonymous said...

dari segmen yg sama... sudah follow..
sudi2 la ke blog saya...

http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

^_^ happy blogging....

Patrick Star said...

Hai! Datang dari segmen sama. Salam kenal..

--> Blog Rilek-Rilek <--

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH