Nur Atirah

Thursday, 12 September 2013

Entry Ke 100 untuk bulan 9

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

arghh , letih . setelah penat lelah gelak2 tengok running man , now , nak update entry lahh . and yang teruja , ini adalah entry ke 100 untuk bulan 9 niee . waa , byk betul . hehe . alaaa , jangan tertipu ye kawan2 . mka tira ni nak taip hari2 , tiap2 masa dengan entry sendiri ? huh , jangan harap ! haha

tira banyak join GA , segmen suma tu . ehh , best lah join benda2 camtu . senang nak cari tempat blogwalking taw ! sape2 yang join GA or segmen tu , jangan lupa tag tira yee . sharing is caring kan ?  peace .



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

5 comments:

saira othman said...

Jemput Join...

http://whyvenusmarscollide.blogspot.com/2013/09/segmen-ikhlas-blogwalking-by-syifaul.html

Farah Waheda Wahid said...

wah lajunya akak pun tak sampai entri ke 100 lagi untuk september...ntah capai ntah tidak...

Amyma Omar said...

rajinnya.. hehe btw,jom join ga nie..http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/simple-giveaway-by-farisha-1.html

Nao Mei said...

hihi...cik akak lom masuk lagi entri ke 100 tu...hihi..tahniah :)

Yumida Huda said...

ke 100...wah rajinnye
wokeh nak jemput tira join segmen yumida..kalau free jom join sekali :)

jemput join segmen ni :

http://umikasum.blogspot.com/2013/09/segmen-simple-mudah.html

pemenang akan memenangi hadiah:
CD Pocket + Apron + Wallet
Cellphone Jewellery Sticker + Ankle Bracelet
jom la join :)

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH