Nur Atirah

Sunday, 8 September 2013

maaf kalau kau diabaikan .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

hmm , masa semakin cemburu tentang hubungan kitaa . hari ni je , berjam aku tinggalkan kau . langsung tak  pedulikan kau . aku leka dengan kerja aku hingga kau ditinggalkan . maaf , aku salah . percayalah , sikit pun tiada terniat nak abaikan kau . 

sedang sibuk aku membuat kerja lain , waktu tu juga aku rindukan kau sebenarnya . sungguh ! kerana kau , aku mendapat teman , kerana kau , aku bisa meluahkan apa sahaja yang aku inginkan . tatkala aku membebel panjang meluahkan semua , kau diam taat mendengar . kau setia .

lepas ni , mungkin akan lebih sibuk dan mugkin kau akan terabai . tapi , aku akan cuba untuk mencuri waktu agar aku dapat bertemu dengan mu . maaf , jika kau , aku abaikan , BLOG KU SAYANG . 


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

munirah rahman said...

hehe.. sama la.. :D
dah blaja x sempat nak bukak blog nti

Chot said...

Rindu tira la pasni....sob sob..

Khir Khalid said...

Semoga terus berjaya & tercapai segala yg dihajati.. amin

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH