Nur Atirah

Monday, 23 December 2013

tira ade kembar.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


korang kembar ke ? kamu kembar ke ? ehh , kembar ke ? ahhh , soalan camni memang dah selalu dengar . kalau orang tak kenal kami , memang tu ayat kembar lah terkeluar kat mulut diorang .  dan kami ? dengan segeranya , menggeleng gelengkan kepala . hehehe . 

siapa kami tu ? of course lah tira dengan adik tira . kwang kwang . memang biase dah dengar ayat tu . dulu pernah mase kat matrik , ade sorang kawan tira ni nama nya zati . die pn jadi kembar tira jugak . lecturer mestii tanya , kembar kamu ke ?? 

tadi actually tira keluar teman adik pergi klinik buat medical check up .ade jgak abang yang comel tu tegur kami yang seiras ni . hehe . ooo abang , dah nama pun ,sibling , tentu lah akar umbi yang sama . 

comel tak tira ? hehe

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

Chot said...

eh, tu gmbar tira zaman bayi ke? hipu la? *xleh terima kenyataan comel sgt..huhu

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH