Nur Atirah

Monday, 20 January 2014

dalam plastik panjang panjang.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


apekah ? ape benda tu kan ? hehe . al maklum lah . dah cuti ni , nak rajinkan sikit diri yang malas untuk buat itu buat ini . haha . ehh , jangan la fikir tira ni betul2 malas ehh . takda sapa nak buat bini kunk . kehkeh .

actually tira baru sampai rumah petang semalam . then , sibuk2 kemas dapur kan , dennggg ! nampak pulak plastik yang panjang ni haa . plastik buat aiskrim . dengan rajinnya , tira bancuh air sunquick tu haaa . ikat ketat ketat . simpan dalam aisbox . 

pehh , tengok pagi ni dah menjadi ! haha , opcoz la jadi kan , name pn letak dalam aisbox . mengong ! :D

jom seronok seronok makan aiskrimmmm .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Asha Lya said...

dah lama tak makan aiskrim yg mcm tu..rajin tira buat ekk

Hafiza AizZawa said...

eskrim malaysia..buat milo nye..sedap...

Syah Eida said...

rindunya nk mkn aiskrim ni..hii

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH