Nur Atirah

Monday, 20 January 2014

kena termenung dulu.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


tu lah petua yang bernas . haha , bernas lah sangat . api tu bab bila takda idea lahh . kalau memang idea mencurah curah , laju je on laptop , taip terussss . ni haa , bila tira dah on laptop , cantik punya posisi duduk depan lappy ni , nak menulis , takda ideaaa . cett .

tu yang dok kena termenung dulu . korang macam tu keee ? tak ehhh ? ke same je cam tira ? dok pikir panjang panjang lu  apa nak taip . macam kucing ni . comel kann ?? hehe


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

Bro Zikryy said...

Atira ! sama lah dgn sy, sedang termenung jugak. huhu

Hafiza AizZawa said...

tak dan nk termenung hari nie.. BW pun men curi2.. keje byk kat opis nie... wuuuaaaaa....

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH