Nur Atirah

 Banner

Monday 29 April 2013

Suami Hina Wajah Noniswara Buruk Macam Hantu

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


Noniswara sebelum ini ada menyebut kepada media yang seorang wanita bergelar artis telah menjadi punca kepada tuntutan cerai beliau terhadap suami, Datuk Rosman Ridzwan malah telah bersemuka.


Berita Harian menerusi sisipan hiburan mereka, Bpop menulis gossip yang mengatakan artis tersebut adalah Maznah Zulkifli, personaliti televisyen yang terkenal dengan aktiviti lasak beliau.

Khabarnya, Maznah Zulkifli & suami Noniswara sering keluar bersama suatu ketika dahulu tetapi dalam diam di’katakan personaliti TV ini mencuri hati lelaki tersebut.


Ini pula kisah yang di’ceritakan oleh Noniswara tentang artis yang menjadi punca penceraian beliau & suami.

“Siapa sangka kawan sendiri sanggup mengkhianati saya. Dia juga rakan artis. Saya mengenalinya dengan rapat malah dia pernah meminta saya mencarikan teman lelaki untuknya”

“Artis ini mula memberi perhatian kepada suami saya ketika saya sibuk di lokasi penggambaran. Dia meracuni fikiran suami dan memburukkan saya”

“Selepas berbincang dengan suami, beliau mengakui mencintai artis ini dan tidak mahu melepaskannya. Tidak guna saya menunggu lagi jika suami sendiri mengakui wajah saya serupa hantu,” jelas Noniswara. 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

||aLeaSaRa|| said...

wah panassss he3...hurm ms akak kej kt klia dulu jual tiket F1,model2 dari digi pun dtg tlg akk jualkan tiket.then sorg tu menangis2 dtg kerja.dia trs crta kat akk,maznah ni tackle boy dia padahal diorg dh lama couple.dan dia kata maznah ni playgirl.

hai ntahlah akk mls layan sbb nnt jadi fitnah lak,kan huhu..

Mummy MM said...

Entah-entah kena buatan ke hapa. Muka punyalah cantik, boleh pulak kata macam hantu..

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH