Nur Atirah

 Banner

Sunday 21 July 2013

Suami tak balik berbuka

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


Sungai Petani: “Saya berada di rumah ibu kerana menunggu dijemput suami untuk berbuka puasa di rumah petang ini (kelmarin). Saya pitam sebaik menerima berita suami meninggal dunia kerana kemalangan.”
Begitu kata Norsuriana Ismail, 27, isteri kepada anggota tentera Mohd Hanifah Ibrahim, 28, yang maut selepas motosikalnya dirempuh sebuah kereta di persimpangan Jalan Lencongan Barat berhampiran Taman Nilam, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 5 petang, Mohd Hanifah yang bertugas di Rejimen 19 Askar Melayu Diraja (RAMD) Kem Lapangan Terbang dan seorang mangsa lain dirempuh dari arah belakang oleh kereta jenis Hyundai i10 itu ketika mereka berhenti di lampu isyarat.

Akibat rempuhan itu, Mohd Hanifah diseret bersama motosikal sejauh hampir 20 meter, menyebabkannya parah dan meninggal dunia di tempat kejadian.
Kereta terbabit yang gagal dikawal pemandunya merempuh papan tanda jalan dan terbabas ke dalam hutan di sebelah kiri jalan, sementara seorang lagi penunggang motosikal yang turut dirempuh cedera parah dan dikejarkan ke Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH), di sini.

Foto

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

Kak iman said...

alfatihah

combi said...

alfatihah..semoga ditempatkn bersama orang beriman..amin

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH