Nur Atirah

Friday, 30 August 2013

dah memang adat kita begituu .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

hmm , tira nak cite sikit pasal pagi tadi . tira hari ni terasa plak nak makan nasi lemak , so pagi tadi pergi lah kedai beli nasi lemak tuh . sampai2 umah , ingatkan nak bagi mak makan dulu , tapi mak tak nak . tak lapar lagi lah kott .

tira dengan eksaited nya amik pinggan , amik sudu , satu nasi lemak , untuk tira makan la kiranya . dah tu , bukak je bungkusan nasi lemak tu , terussss tangan ni gaul2kan sambal dengan nasik . nasib bail dah basuh tangan tadi . hehe .

tira ingatkan nak makan pakai sudu la kan sebab senang dok tekan keyboard ni . dah tangan kotor plak , makan dulu lah gaye nyee . memang adat kita makan pakai tangan kan , nak wat camne . dah terbiasa :)


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

Mutia Kay said...

hahaha biasalah kalau kita dah terbiasa makan guna tangan... rasa macam pelik je bila guna sudu... :)

||aLeaSaRa|| said...

feel makan nasi lemak tu kena guna tangan..kalau makan guna sudu garfu rasa macam tak kenyang,tak puas he3...

Nur Irdina said...

Dina sendiri tak selesa gune sudu . Kalau makan mee ke bihun ke baru gune garpu . Kalau nasi WAJIB gune tangan . Sebab tak biase gune sudu . Hehehe :D

Rosmiza Ali said...

Sedapnya nasik lemak.. Dah lama tak bekpes nasik lemak.. Esok buat nasik lemaklah.. Heheh.
ZON PERMAISURI CHOMEL

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH