Nur Atirah

Friday, 30 August 2013

Nyaris tira tak cukup duet tadi .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


dah dua tiga hari makan ikan jeee , hari ni teringin plak nak makan ayam . so , pergi lah keluar nak carik ayam . dah sampai kedai , nampak kerang . dalam hati , lame dah tak makan kerang . bukan 2 3 hari je tak makan . memang lame sungguh dah tak usik kerang tu .

dalam poket bawak rm20 je . tapi duet rm5 tak jadi beli burger malam semalam ade lagi . "cukup kot duet ni" . dengan confidentnye " kak , kerang sekilo setengah ". adik2 ramai , kang beli sikit , tak cukup plak . hehe . rm6.50 . 

pergi kedai ayam plak . "ayam dah mahak dik . sekilo rm9" . risau betul hati tira kot2 tak cukup duet . dah tinggal rm18.50 . tira carik lah ayam yang kecik sikit . dalam hati kalau timbang tak de lah sampai 2 kilo . tengok2 kena rm18. fuu , selamat . alhamdulillah cukup duet . haha .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

ekin schmidt said...

boleh jdi suri rumah berjaya ni :)
tula pasal mak mak kita pandai math :)

Chot said...

lunch dengan kerang la tadi?

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH