Nur Atirah

Monday, 23 September 2013

akhirnyaaa , masuk jugakkk dah diaa

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


akhirnyaaa , yang ditunggu2 dah pun masuk . menguji kesabaran student2 tajaan diorang . hehe . alhamdulillah . biasiswa JPA untuk semester ni dah masuk . setel ! yuran pon dah bayar . now , untuk uruskan sejumlah duit yang dia bagi tu jee .

hati ni dah lega sikit bila duit dah masuk . boleh lah bayar duit buku . buku2 suma tira beli dari senior . so , dapat lah kautim sikit tangguh bayar . wan dengan mak kat rumah pun dah bagi tahu . takde la risau sangat diorang kat rumah pasal tira . 

adik tira plak , dengar dah masuk duit . terus dia wechat . "wehh , dah kaya kaa ? belanja lahh" . amboii , kemain . ni adik laki tu lah punya kerjaa . hehe . dont worry la . tira share jugak dengan diorang . rezeki tira wat masa sekarang , rezeki untuk diorang jugak .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

siti zahara said...

Alhmdullilh..semua dah setel..=D

Hafiza AizZawa said...

boleh la blanje kak fiza jugak..hehe...

Asha Lya said...

Tahniah tira..syukur rzeki belajar ;)

Shark Kay said...

hehhe..
orang kaya baru ler nie yerp..
guna sebaiknyer..

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH