Nur Atirah

Monday, 23 September 2013

teruk muntah muntah !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


ni la kesan nye kalau tak makan . entah lahh . nak kata tak makan , tira pun tak makan . roommate tira ni haa , abis muntah muntah teruk . risau jugak der . pagi tadi dia masak sardin . kitorang lunch sardin tu cicah roti . tira oke je . tapi tekak zura plak yang tak okey .

tadi dalam kuliah , dah dua kali keluar pergi tandas . bila nak masuk kali ketiga tu , tira soh dia balik terus . barang suma tinggal je . biar tira yang bawak balik . hmm . dah balik rumah , still tak habis muntah lagi . banyak gilaaaaaaa . 

now, dia g klinik tu . harap takde ape2 lahhh .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

Rosmiza Ali said...

Keracunan ke kawan Tira tu? Ke salah makan apa2? Suh dia minum 100 plus..
ZON PERMAISURI CHOMEL

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH