Nur Atirah

Wednesday, 18 September 2013

Segmen : Blog sebagai pendapatan sampingan !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

BEN ASHAARI


blog sebagai pendapatan sampingan ? okey , bagi pendapat tira , blogging jgak boleh jana pendapatan sendiri . blogger jugak seorang pekerja . betul tak ? kalau kat blog tira , tira letak iklan nuffnang . dulu masa mula2 buat blog , takde lah aktif mana pun . so , earning takde .

sekarang , alhamdulillah . blog dah macam hobi tira walaupun nak rebut2 masa dengan study lagi . kat sini baru nmpak ade earning nuffnang tue . selain nuffnang pun , ade je banyak lagi iklan2 yang boleh di iklan2 kan dalam blog . sekian .

nak join , klik banner ye .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

7 comments:

jaakechik said...

Selamat Pagi…

Terima kasih kerana kongsikan pengalaman anda..

Jaa datang dari segmen yg sama jugak…

http://www.jaakechik.com/2013/09/blog-sebagai-pendapatan-sampingan.html

Invisible Me said...

Sambil belajar sambi berblog. Boleh dapat income jugak kan.
Tapi kena pandai cari masa kan :)

Kenit Cinonet said...

thanks for sharing your thoughts dear :)

nurainothman ^-^ said...

selamat bersegmen :)

zafirah said...

singgah2 ^_^ wah bleh la beguru ni.. tak bape pandai lah nuffnang2 ni ihih

Aimi Syafiqah said...

Selamat bersegmen ;)
Aimi dari segmen yg sama : http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2013/09/segmen-blog-sebagai-pendapatan-sampingan.html

careno said...

Selamat bersegmen.. dtg dr segmen yg sama... thanks melaway blog abh yer... TQ

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH