Nur Atirah

Wednesday, 4 September 2013

tak tau malu ke ?

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


saje tira tempek gambar tu besar2 . biar kasi pengajaran sikit . ishh , macam ni jenis orang pon ade ke . oke lah tira mengaku jugak diorang pon teenagers macam tira . tapi kan , tak kan tak bertimbang rase kott .

byk jugak komen negatif yang tira baca dari sumber . 
hmm , ingat comel ke nak manja2 kat tempat awam macam tu ? adoiiii , kesian kakak tuuu . yang amikkan gambar ni mesti tak puas hati jugak ni . hehe . btw , muka adik tu jugak yang comel :)



*sumber

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

6 comments:

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Apalah macam tu...cian akak tu..

Farah Arina said...

orang macam tu pun ada ? hmm

beta kupu said...

malu oiii!

LeenNajib said...

Terok nye ! buat malu tol.

Alia Ali Ahmad said...

kan dah malu .. ingat comel la tu dikhalayak ramai ....xmalu btol !

cinta03 said...

kononnya bila bercinta dunia mereka berdua yang punya!!!

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH