Nur Atirah

Wednesday, 4 September 2013

Bila tetamu tiba2 muncul .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


adehh , kalau orang nak datang , tak bagi tau awal2 , ni lah masalahnyaa . terkejar tira nak wat tu , nak buat ini . ni tadi , si mail datang . ingat kan nak datang dia je . selalu kalau dia je , no hal lah . ape pon jadi . ujang pon ade .

"mak ekot sekali" . ohhmenn . berlari tira kedapor . tengok periuk , aduhhh , belum masak nasik lagi ! ni tugas adik masak nasik petang2 . dia plak lengah pergi sekolah rendah . terus masak nasik . nasib ade keropok . keropok tu la gorengkan dulu untuk tunggu nasik masak .

nasib la mak mail memang jenis yang oke . oke sangat oke ! macam kawan2 je . tapi yelah , nak kawan2 sangat pon , orang tua kena hormat jugak . hm ,


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

nadia said...

memang kelam kabut bila org dtg tiba2. Nak2 lg takde get ready kuih ke hape ke.. huhu

Mutia Kay said...

Wah.... dah lama tak makan keropok. huhuhu

beta kupu said...

sedap plak nmpk kropok tu...hihihi

Hafiza AizZawa said...

keropok pun okey..sume org suke..

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH