Nur Atirah

Thursday, 29 August 2013

Kesian Adik , takde rezeki .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

mungkin tade rezeki hari ni kot . ni dari tadi tak nmpak adik tira yang kecik tu . tido kot dalam blik . yelahh , tengah hujan . syok lah tidooo . adik dari semalam request kat tira "kak , bawak adik pergi gemencheh , nak beli handphone" . 

waa, terkejut gak tira mula2 . nak beli handphone ape ? corby katenye . yang murah2 je . yelah , budak tingkatan 1 . hp yang dia pakai sekarang ni , abang yang bg . heee , tapi takde lah camera ke ape ke . kawan2 dah pakai yang canggih , dia nak jugakk . ye dok ? hehe

tapi alamat hujan plak petang ni . tak dpat lah tira nak bawak dia . malas lah tira keluar time hujan . baik duduk rumah . kan kan kan . next time ye adikk .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

No comments:

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH