Nur Atirah

Thursday, 29 August 2013

"bukann , aku lagi gemukk !"

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


haaa , ni lagi satu masalah ni . gemuk salah , tak gemuk pon salah , mana satu dia nak ? em bukan ape . tira cerita ekot pengalaman tira la kan . kawan2 tira tu , sikit2 cakap diri sendiri gemuk . padahal , badan sekeping . adoii . pening jugak macam tuh ea .

bila sorang cakap , "ehh , aku dah gemuk lah" , yang lagi sorang , " takk , aku lagi gemuk " , sambil pegang2 perut tu . tunjuk sixpack lah , ape lah . dan lagi satu , kalau gemuk pon , ape susah . nak kurus , pergi jog ! 

tu la kadang2 perangai sesetengah kawan tira . bukan nak mengata ke ape . tapi kadang2 tu rimas plak . aiyoo , nanti gemuk tak kurus2 baru tau . bila cakap kau dah gemuk lah , haa , tau plak mara . haha . lawak la .



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

No comments:

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH