Nur Atirah

Thursday, 5 September 2013

Ira , kite sakit ...

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


pagi2 lagi zura dah text tira . bagi text panjang2 . "ira ,kite tengah sakitt.. and bla bla blaa " okeh ni cerita semalam ehh . uiii , sape tak risau kalau kawan tengah sakit . tira tanya dia sakit ape . paksa dia bgi tau . 

zura cakap dia dah dua tiga hari sakit kepala . ayah dia nak bawak klinik , check , tapi dia tak nak . so , sebab dah risau sangat , petang semalam baru dia pergi . tira cakap , nanti dah check terus text .

bila sampai petang . no mesej , no call . ouh , risau ! tira text dia . 2kali ! "macam mana?" . "ira , jangan risau , doc kata takde ape2 . nanti klau tak elok jugak pergi hospital melaka" . haa , lega jugak la kan kalau dah tau camtu cite nyee .

hmm , zura kawan sebilik , serumah , sekelas , sekuliah , seuniversiti tira . semuanya "Se" lahh . hehe . and kalau ape2 , mestilah risau , ye dokkk . alhamdulillah dia oke .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

Chot said...

wslm tira,

gaya teruk je sakit kepala tu...
Takpela..harap ok la dia. tadepaper kan?

TelingaBulat said...

sahabat yg baik ;)

Nur Atira said...

@Chot

insyaAllah tade pape chot ")

Nur Atira said...

@TelingaBulat
terima kasih :)

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH