Nur Atirah

Thursday, 5 September 2013

Kalau Mak dah panggil .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


bila mak nak panggil anak2 , mak akan tepuk2 tangan mak . selagi ade yang tak datang , selagi tu mak tepuk . macam tu lah selalu kalau mak nak something atau nak suruh buat something .

hm , nak buat macam mana . mak nak bercakap pon susah . tira adik beradik je faham ape mak cakap . itu pon kadang2 . kalau orang luar datang jenguk mak , memang orang tu akan terpinga2 . kenapa tak . nafas mak susah nak keluar . bila nak bercakap tu yang susah .

kadang2 tira kena dekatkan telinga kat mlut mak , baru tira dengar ape mak cakap . disebabkan susah nak cakap tu , suara mak perlahan je . sangat ! time tengah2 hari camni , kalau dengar mak tepuk tangan tu , makna nya mak nak air lah tu . haus !

kesian mak . satu2 mak tak boleh buat . hm . sabtu ni , dah nak naik sem , time adik2 sekolah . tinggal lah wan sorang2 jaga mak . ape nak buat . berubat pon tak jalan .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

cik kiera said...

nampak cam seriuss . mak awak kenape ? sedih bile bace keadaan mak awak

Nur Fahz said...

mak tirah sakit apa dik?..
hmm selagi mak ada berbaktilah pada dia..

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH