Nur Atirah

Thursday, 5 September 2013

Tinggal 2hari je lagi.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


dah berbulan pulak rasenye tira cuti sem ni . alhamdulillah lah . dapat puasa kat rumah dengan adik2 , mak , wan . beraya pon sebulan genap dengan diorang . hidup nyawa ni rase . hehe . and now , masa untuk countdown !

tinggal hari ni dan esok je nak bertakhta kat umah ni . sabtu dah nak balik melaka . cehh , macam tak balik rumah lagi plak kan . ehh , jangann . nak balik selalu , duet minyak dah naik ! haha . tira ulang alik naik bas . maun tambang bas pon naik harga jugak nihh . hehe

lepas tu , rindu lah kat katil bucuk tira tu . bantal fav , selimut fav . nak cuti lagiiiiii . 


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

Chot said...

wslm tira,
mesti tak bes nak balik..aiyaa....
tinggal family mak adik beladik
tapi balik u syok jugak jmpa kawan semula...kan

Hafiza AizZawa said...

cm nie la idup student kan.. ader cuti balik kejap..pastu smbung study.. biase la tu..

Nur Atira said...

@Chot

hmm tu lahh ,takpe , tira rajin balik kg tgk mak hehe .

Nur Atira said...

@Hafiza AizZawa

hehe , betul cakap fiza . fiza pon student ? blaja kat mana ?

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH